2014. augusztus 14., csütörtök

Welcome

Halihóóó :D


A szó amitől mindig boldog leszek :D

Nos ez a második blogom itt a Blogger.com-on.Én nagyon szeretek blogokat olvasni és én már annyiszor próbálkoztam vele de mindig elszúrtam sosem tudtam h miről is kéne írnom.Most eldöntöttem,hogy spontán leszek és arról írok ami csak eszembe jut.Lesznek kritikák,de a mindennapjaimról és fogok nektek írni remélem szerzek majd sok visszajáró vendéget akik szívesen olvassák majd ezt a blogot.



Egy pár infó rólam

96 október 31-én születtem Budapesten.Barna hajam barna szemem van.Szemüveges vagyok.Sorozat,film és zene függő vagyok.Imádok olvasni.Kedvenc színem a piros és a lila.Van egy kutyám (Westie).Fodrásznak tanulok.Van 4 unokatestvérem akik közül három francia.Olasz nyelvet tanulok.

Nos röviden ennyi volna a bemutatkozás igyekszem mindennap hozni nektek bejegyzéseket :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése