2014. augusztus 31., vasárnap

Kedvenc Banda ( OneRepublic )

Ez az együttes a legnagyobb kedvencem.Sok bandával találkoztam már akikre azt mondtam,hogy na igen ők azok akik nagy kedvenceim.De aztán jött a OneRepublic és rá kellet jönnöm hogy tévedtem.Mert miután beléptek az életembe akkor tudtam meg csak igazán,hogy milyen is rajongani egy banda iránt.Most nem telik el úgy nap,hogy ne hallgatnám meg valamelyik számukat.A bandával legelösszőr a varázsló tanonc című film kapcsán találkoztam ott hallottam elösszőr a secrets című dalukat.Azután a rádióban hallotam róluk újra valamivel később amikor a Counting Stars című számukat adták.Teljesen beleszerette a dalba,de sajnos fogalmam se volt arról,hogy ki(khez) is tartozik ez a csoda.Minden követ megmozgattam,hogy rátaláljak a dalra és hál istennek szerencsével jártam.Azóta a banda szilárdan foglalja el a szívemben a megtisztelő első helyet és ez a hely nem nagyon hiszem hogy valaha is más együttesé lehet.A frontember Ryan Tedder pedig szerintem elképesztően jó pasi *-* és a hangjába is teljesen szerelmes vagyok.Mindig minőségi videóklippeket készítenek sosem csalódok.A Lived című albumuk pedig kiváló lett az albumon hallható dalokat már szinte mind rongyosra hallgattam.Nos összeségébe véve egy kiváló zenekar remek zenei ízléssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése