2014. augusztus 31., vasárnap

Kavarás ( filmkritika)


Én már nagyon vártam,hogy végre megnézhessem Adam Sandler és Drew Barrymore új közös filmjét.Szerintem ők ketten remek párost alkotnak a filmvásznon nem véletlenül készült már három filmjük együtt:nászok ásza,50 első randi és a szóban forgó kavarás.Remek kis délutáni szieszta volt végig nézni nagyon élvesztem minden percét.Külön tetszett,hogy felelevenítették a régi időket és bedoptak egy két poént vagy karaktert ami utal a korábbi közös munkájukra. Sandler lányai pedig írtó cukik voltak főleg a legkisebb.Bella Thorn-re még nagy jövő vár igaz nem profi még színészkedés szinten de ha így folytatja még sokra viheti.A két bohokás pár is tetszett akikel egy asztalhoz kerülnek kivéve a fiukat játszó színész nem fogott meg engem színészileg olyan semmilyen vol.Persze jóképű meg inden de nekem ez most kevés volt ahoz hogy megszeressem a karakterét.Persze azt elismerem,hogy Bella oldalán elég jol mutat.


Én még mindig csodálkozom azon hogy Barrymore mennyire remek színésznő és nem értem miért csodálkozom hiszen már számos filmben bizonyitotta tehetségét.Azt mondják,hogy ez Sandler eddigi legjobb filmje én ezzel nem értek egyet szeritnem volt ennél obb is pl én az esti mesék-et jobban szerettem.Így a végére pedig leírom,hogy miröl is szól a film ha még nem látatok vólna: Az első randi szabálya egyszerű: tégy próbát,dönts gyorsan ,ha pedig nem tetszik a másik,lépj le azonnal-és örökre.E film férfi hőse ( Sandler ) így is tenne.Amikor első randija az egyébként kedvesnek tűnő szöszivel ( Barrymore ) nem jön össze, elegánsan távozni készül ám a sors úgy hozza,hogy kénytelen mellette maradni.Méghozzá összezárva egy családi üdülőhelyen,korábbi házasságaikból származó gyerkőceik víg társaságában.A kezdeti ellenszenvből gyors utálat lesz.Azután sok bonyodalom következik, és közben a férfi és a nő fokozatosan felfedezi,hogy a másik nem is olyan kiállhatatlan,mint első látásra hitte.

Forrás:Port.hu

8/10

( csak mert nem sikerült minden szereplőt megkedvelnem és még egy minusz mert volt Sanlder-nek azért jobb filmje is )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése