2014. augusztus 14., csütörtök

Szexvideó (SexTape) filmkritika

(A képre kattintva megtalálod a film magyar előzetesét)

Nem kell semmit félre érteni nem egy felnőt filmre ültün be vasárnap barátnőmmel hanem egy nagyszerű vígjátékra Cameron Diaz-zal és Jason Segel-el a főszerepben.

  • A sztori röviden: Jay (Segel) és Annie (Diaz) 10 év után is boldog kiegyensúlyozott házasságban élnek,de a hosszú idő és a két gyerek kioltotta kapcsolatukból a szenvedélyt.Hogy újra lángra lobbantsák,készítenek egy izgalmas szexvideót.Az ötlet nagyszerűnek tűnik egészen addig, míg rá nem ébrednek,hogy privát filmjük nyilvánosságra került.Kétségbeesésükben őrült kalandba kezdenek,-nyomozva a film útját barátaiknál,családjuknál, még Annie főnőkénél is -hogy megmentsék hírnevüket,józan eszüket,de főképp házasságukat.
Forrás.Port.hu

Nagyon tetszett az egész mozi sírva röhögött minden egyes poénon mellékszerepekben láthattuk Rob Lowe-t mint Annie fönöke,Ellie Kember-t Annie barátnőjeként és Rob Coddry-t aki olyan filmekből lehet ismerős mint a vissza a jelenbe,eleven testek vagy a míg a Jackpot el nem választ melyben szintén Cameron-nal játszott együtt.a Főszereplők magyar hangja is teljesen renben volt Fűr Anikót már megszokhattuk Cameron magyarhangjaként Hevér Gáport én viszont mindig Dicapriohoz fogom kötni ,de ettől függetlenül teljesen rendben volt .Jason Segel-t én már az így jártam anyátokkal-ban megszerettem Cameron-nal  pedig szerintem teljesen remek párost alkotnak már a rossz tanárban is imádtam  őket.

Összegégében nekem nagyon tetszett a poénok is rendben voltak a szereplők játékaval sem volt gond úgy hogy én a 10 pontból 9-et adnék erre a filmre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése