2014. augusztus 15., péntek

Katy Perry - This Is How We Do - Dalkritika


Fúúú hát szerintem ez a száma lett eddig a legjobb.Nem is tudom hogy hány szór hallgattam már végig.Igazi vidám szám amitől mindig jobb kedvem lesz dinamikus.A klip is nagyon jó lett egyedi és cuki azokkal a kis figurákkal.A Birthday klipp után mindenesetre nagy váltás volt.Reméltem,hogy nem veszítettem el a rajongásomat a Katy iránt és ez a dal és klip után rájöttem,hogy nem kell agódni. Ne értsétek félre a Birthday nagyon jó lett,de a klip ami készült hozzá hát nem is tudom elégé borzasztóra sikerült,de ez csak az én véleményem.Remélem hogy még ehez a dalhoz és kliphez hasonlók kerülnek ki az énekesnő kezei közül mert ha így lesz akkor még nagyon sokáig élveszheti a rajongásomat ;)

10/10

+3 dal amit még imádok








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése