2014. augusztus 15., péntek

Életem napjait meghatározó zenék


Most jőjenek azok a dalok amiket képes vagyok egy nap többször is meghallgatni.




RAC-Cheap Sunglasses ft.Matthew Koma:Nagyon megszerettem ezt a számot.egyedi hangzása van.Imádom Matthew Koma hangját van benne valami különleges.Örülök neki,hogy egyre többet hallani róla.



Katy Perry-This is How We Do: Mint azt már nem rég kifejtettem imádom ezt a számot igazi nyárias hangulatot idéz elő és egyből bulizni támad kedvem.Ez lett szerintem Katy eddigi legjobb dala.



Ella Henderson-Ghost: Még a rádióban hallottam és egyből elő vettem a telómat, hogy lehallgassam,hogy ki is énekli.Ella még a brit Xfaktorban indult és a 6.helyig jutott.Szerintem csodás hangja van és ez a szám is nagyon jóra sikerült sokszor szoktam hallgatni mert nagyon szeretem az ilyen fajta zenéket.


Jason Derulo-Wiggle ft Snoop Dogg:Elnem tudom mondani hogy eleinte mennyire rüheltem ezt a számot,de most már nincs olyan nap szinte,hogy ne hallgatnám meg legalább egyszer.Ha most össze kéne állítanom egy dallistát egy bulira akkor ez biztos hogy az első 5 helyen szerepelne. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése