2014. augusztus 31., vasárnap

Így jártam anyátokkal ( sorozatkritika )



Most a kedvenc sorozatomról az így jártam ányátokkal-ról fogom leírni a személyes véleményemet :D


Nos én elejétől kezdve imádom ezt a sorozatot és már a 8. évad felénél tartok és azt kell hogy momdjam,hogy a rajongásom töretlen.Sajnos kezdek rádöbbenni hogy márcsak másfél évad és vége ami nagyon elszomorít.Nagyon lehúzták az évadzárot,de én ennek ellenére vagy pont éppen ezért nagyon kíváncsi vagyok rá hogy hogy tesznek pontot a történet végére és Ted hogyan is ismeri meg gyermekei anyát és igaz hogy eddig is ezt láthatjuk hiszen erről szól az egész sorozat,de valójában az anyához csak az utólsó évadban kerülünk közel.Nekem személyes kedvencem szerintem nem lesz meglepő,de Barney Stinson . Hatalmas tiszteletem a Barney-t játszó Neil Patric Harrisn-nek mert meleg férfiként így eljátszani egy ilyen szerepet nos ahoz szerintem hatalmas színészi tehetség kell.De egyépként mindegyik akrakter szerethető valamilyen színten mindegyik más miatt. Ted-ben azt szeretem a legjobban,hogy kitartó és a sok kudarc után sem adja fel.Lily-ben és Marsal-ban pedig az tetszik a legjobban,hogy ilyen sok idő után is ugyan úgy szeretik egymást mind a legelső lkalommal.Robin pedig egy belevaló csajszi.A magyarhangok is nagyon a szívemhez nőttek nagyon illetek  a karakterekhez egyszóval minden nagyon el lett találva és hálás vagyok hogy ennyi boldog percet okozott nekem ez a sorozat.

10/10

(Szerintem nemsokára a végére érek és én is leírom,hogy mi is a véleményem az évadzároról.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése