2014. augusztus 30., szombat

Főrtelmes főnönök ( filmkritika)


Nos tegnap este anyuékkal neki álltam megnézni már harmadjára és még mindig nem unom ( nem tudom mért de ez van ).Mostanában nagy divat lett,hogy a vígjátékokban szinte csak káromkodnak nem tudom miért,de működik.A sztori röviden: Dave Harken ( Kevin Spacey ) megalomán marketinges, Dr Julia Harris ( Jennifer Aniston ) szexmániás fogorvos, Bobby Pelitt ( Collin Farrell ) pedig mindent tönkre tesz maga körül.Ők hárman a világ legutálatosabb főnökei. Kurt ( Jason Sudeikis ), Nick ( Jason Bateman ) és Dale ( Charlie Day ) a szenvedő alkalmazottak, akik felbérelik Jonest ( Jamie Foxx ) három piszkos munkára.Jones azonban csak tanácsadóként hajlandó közreműködni, és azt tanácsolja,egymás főnökeit tegyék el láb alól.Az amatőr banda a sorozatokból vett fogásokkal vág neki a feladatnak.
Forrás:port.hu



Nos nekem nagyon tetszett a poénok nem voltak erőltetettek   és sokszor elnevettem magam.A színészek egytöl egyig kedvenceim.A női főszereplő Jennifer Aniston már régi kedvencem egy kissé fura volt őt ilyen szerepben láttni,de remekül megoldotta. Jason Sudeikis pedig már a családi üzelmek óta nagy kedvencem.Charlie Day pedig még feltörekvőben van,de őt is nagyon kezdem megkedvelni. Collin Farrell-ről pedig ne is beszéljük fogalmam sincs h ebből a jó pasiból hogy tudták kihozni ezt a rémséget ( gratuláció a sminkeseknek :)).Nekem a nagy kedvencem még is a filmben kevés szerepe ellenére Jamie Foxx karaktere volt.A csodálatos pókember óta őt is nagyon kezdem megszeretni.A sztori is teljesen rendben volt és szerintem teljesen átérezhető a három srác helyzete mert hát ugye ki ne gondolgozott volna már el azon h eltegye lábbalól az egyik ellenségét.(Persze csak elméletben).A magyarhangok is teljesn rendben voltak mondjuk Jasson Bateman magyarhajgja nekem egy kicsit túl nyálas és Charlie Day magyarhangját én mindig is Bradley Cooperhez kötöm szóval mikor beszélt nekem folyton Bradley arca ugrott be.Ettől eltkintve szerintem egy remek vígjátékot kaptunk végeredménynek amit akár többszőr is meglehet nézni persze nem egymás után háromszór mert úgy egy kicsit sok lenne.

10/8



Novemberben jön a folytatás  hál istenek azert is mert volt olyan jó hogy folytatást kapjon meg Chris Pine miatt is aki csatlakozott a második részhez. Úgy h nekem már képzeletben meg is van már a jegyem és alig várom hogy láthassam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése