2015. augusztus 10., hétfő

The Help - A segítség (filmkritika)

The Help - A segítség


Hoztam egy másik filmkritikát is nektek. Ma ilyen film nézős kedvemben voltam. Tudom letudhattam vólna az előző bejegyzéssel is,de úgy gondoltam,hogy ez a film megér egy külön posztot.Imádtam. Nagyon rég láttam már ennyire nagyszerűen kidolgozott filmet. A történet egy fiatal lányról Eugeniáról szól aki újságíróként szeretne dolgozni. Úgy dönt hogy a feketék szemszögéből ír egy könyvet,hogy milyen is egy déli előkelő családnál cselédként dolgozni. Eugenia segítségére lesz ebben Aibbileen és a nagyszájú Minny Jackson. Sok mindent kockáztatnak a könyv megírásával, de kitartanak és a könyv végül nagy sikereket ér el. Megdöbbentő volt látni hogy hogy bántak akkoriban a feketékkel. Nem használhatták a házban lévő fürdőszobát mert úgy vélték,hogy valamiféle betegséget kaphatnak el elképesztő. Meg amit a gyerekekről gondolnak,hogy ha már nem vékony meg épp nem a legszebb akkor már nem is kell törődni velük undorító.Tetszett a helyszín is csodálatos volt én imádom az ilyen régies filmeket. Emma Stone karaktere számomra nagyon szimpatikus volt. Ez a nő egyre csak azt bizonyítja,hogy mennyire tehetséges. Tetszett,hogy kiált Aibbileen és Minny mellet és nem úgy kezelte őket mint a kutyákat.Viola Davis és Octavia Spencer karaktere is nagyon tetszett csodálatosan játszottak még Aibbileen a csöndesebb megfontoltabb karakter volt addig Minny nagyszájú és megondolatlan volt szóval remekül kiegészítették egymást. Én egyedül Stuart karakterét tartottam feleslegesnek fura volt,hogy az egyik percben még ölik egymást Skeeter-el a másikban meg kicsimnek szólítja őt. Jessica Chastain elképesztő volt, imádtam a karakterét elbüvölő volt pedig engem általában az ilyen karakterek irritálnak,de ő annyira jól hozta a figurát,hogy az valami elképesztő. Bryce Dalals Howard pedig teljesen új arcát mutatta meg nekem a karakterét legszívesebben minden egyes jelenetben felképeltem volna,de persze minden filmbe kell egy ellenszenves karakter és ez most neki jutott. A magyarhangokal is teljesen megvoltam elégedve. Nos egy szó mint száz én nagyon élveztem néhol még meg is hatódtam tényleg egy csodás film. És hogy kiknek ajánlom? Mindenkinek aki látni akar egy nagyszerű filmet.

10/10


Kedves vagyok - okos vagyok - nagyon fontos vagyok
Ez annyira tetszett olyan kis cuki ez a kislány :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése