2015. augusztus 3., hétfő

Jurassic World (filmkritika)



Végre,végre,végre,végre. Tegnap (2015.08.02) végre megnéztem ezt a csodálatos filmet. Imádtam minden egyes képkockáját.Remek sztori és hű marad az előző részekhez.Nekem talán még jobban is tetszett mint a legelső rész  mert bevallom őszintén én csak az első részét láttam, de az is épp elegendő volt, hogy követni lehessen a történetet.A sztori nagyon-nagyon röviden: Steven Spilberg producerként tér vissza a nagy sikerű, úttörő sorozatának legújabb részével a Jurassic World rendkívül látványos torokszorítóan izgalmas, nagyszabású kalandjával, melyben újra megnyílik a híres sziget őslény parkja. (forrás:port.hu).A leírás minden egyes jelzőjével teljesen egyet értek. Tényleg torokszorítóan izgalmas sokszor a szám elé kaptam a kezem, látványos volt főleg 3D-ben Tényleg nagyon élveztük a barátnőmmel és voltak benne vicces részek is nah jó kb csak mi nevettünk fel barátnőmmel, de az csak azért volt, mert a többi nézőnek semmi humorérzéke nem volt,de tényleg :D. Imádtam,ahogy a dínokat a film vászonra álmodták tényleg elég ijesztőek voltak,a raptorokat pedig nem tudom mért,de nagyon aranyosnak találtam.

Főszerepben: Brice Dallas Howard és Chris Pratt
Most térjünk rá a szereplőkre. Hát Chris-ről szerintem nem kell többet áradoznom aki olvasta az előző bejegyzésemet az úgy is tudja,hogy mi a véleményem róla. A női főszereplő is nagyon tetszett Bryce Dallas Howard igazán belevaló nőt játszott és hogy futott azokban a sarkakban minden elismerésem az övé. A két fiút is imádtam Nick Robinson egyre dögösebb lesz Ty Spimkins pedig irtó cuki volt imádtam,hogy olyan kis okos volt. A többi mellékszereplő is tetszett.


Nos egy szó mint száz nekem tényleg nagyon tetszett. Néhol volt egy két rész ami nem éppen életszerű volt,még ha egy dínokkal teli filmről van is szó, de ezt simán elnéztem a többi rész nah meg persze Chris tökéletessége miatt. Ajánlom mindenkinek aki szerette az elöző részeket és aki imádja a dínos filmeket kicsiknek és nagyoknak egyaránt nem fognak csalódni.

10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése