2015. augusztus 2., vasárnap

Christopher Michael Pratt *-* Véleményem erről a csodáról


Christopher Michael Pratt
Nos muszáj nektek írnom a kedvenc színészemről aki nem más mind a csodálatos Chris Pratt. Egyszerűen imádom őt nincsenek rá szavak,hogy mennyire. Egy elképesztően remek ember,nagyszerű színész és ráadásul remek humorérzékkel rendelkezik. Legtöbbszőr csak mellékszerepekben lehetett őt látni,de azokat a szerepeket is remekül eljátszotta. Aztán jött a Marvel képregényből készült film a Galaxis őrzői amelyben főszerepet játszott és ezzel a szereppel nem csak a karrierjében történt változás hanem a külsejét illetően is. Nagyon sok kitartás és akaraterő kellet ahhoz, hogy abból a mackós fiatalemberből (szerintem még úgy is irtó cuki volt *-*) egy félistent faragjon. Aztán jött a Jurrasic World amihez ma lesz szerencsém megnézni,de már így látatlanban is biztos vagyok benne, hogy remekül játszik.Már a  film második részére is leszerződött aminek én személy szerint nagyon örülök. Készül egy másik filmje is ahol szintén főszerepet kapott és Jennifer Lawrenc lesz a partnere szerintem remek párosítás én már nagyon várom a végeredményt. A magán életben is egy nagyszerű ember lehet, látszik,hogy mennyire imádja a feleségét és a kisfiát. Egyszerűen egy csoda akire csak felnézni lehet, nagyon remélem,hogy egyszer lesz alkalmam vele egyszer élőben is találkozni, de addig is nagy élvezettel követem a munkásságát és élvezem a filmjeit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése