2020. január 2., csütörtök

Welcome to the future / Good bye 2019





Welcome to the future!

Lezártunk egy évtizedet és átléptünk 2020-ba. Ennek örömére úgy döntöttem,hogy újra elkezdek blogolni. Nem tudom,hogy hogyan kell jól csinálni,nem vélelenül agytam abba egy két poszt után,de most úgy döntöttem,hogy belevágok és írok mindenről ami csak eszembe jut mert szeretem valamilyen modon kiadni magamból az érzéseimet. 
Tudom,hogy valószínüleg egy jó darabig senki nem fogja a blogomat olvasni sőt az is lehet,hogy soha,de szeretek írni és boldogá tesz úgy,hogy mért ne. Szóval ez is egy újévi terv, hogy megproblok napi rendszerességel írni. Lehet,hogy nem mindig fog össze jönni, de igyekszem nem elhagyagolni a blogomat.
A 2019-es évem nos többé kevésbé jól telt voltak jobb és rosszab pillanatok is,de a rosszakat igyekszem elengedi.

Jöjjön még néhány új évi terv.

Elösször Megpróbálomkévésbé negatívan láni az életet. Gyakran vannak elég depis időszakaim. Ezért is próbálom a rossz dolgokat hamar elengedni és csak a jóra koncentrálni.Például megpróbálom nem magamra venni ha valaki nem épp úgy szól hozzám ahogy az én kicsi lelkem szeretné. ilyenkor mindig azt hiszem hogy velem van a baj és gyülölm magam. Pedig semmi baj nincs velem. Próbálom elérni,hogy egy kicsit több önbizalmam legyen és,hogy ne érdekeljen,hogy ki mit gondol rólam, mert úgy se fog mindenki kedvelni és ez ellen nem tehetsz semmit,mert ne legyél más mint aki vagy csak azért hogy jobban kedveljenek.



A másik újévi tervem,hogy szeretnék megtanulni angolul.Nagyon jól jönne ha beszélnék egy idegen nyelvet és szerintem az angol az ami elengedhetetlen mert szeintem ezt a nyelvet mindenhol értik. Még nem tudom,hogy itthon tanuljam-e meg vagy beiratkozzak egy nyelv iskolába. Én az iskola felé húzok mert én sokkal jobban megértem ha valaki magyaráz és segít, de kinek mi :)



Szeretnék leadni néhány kilót. Mint már említettem nincs túl sok önbizalmam és szerintem ha leadnék pár kilót az sokat segítene. Az a baj,hogy imádok enni és a diétázás se az erőségem xD. Azt hiszem nem lesz egy könnyű menet. Szeretnék egy személyi edzőhöz bejelentkezni mert tudom magamról,hogy egyedül úgy se veszem rá magam a mozgásra.



Le szeretném tenni a jogsit. Már megvan a KRESZ és az elsősegély is. A vezetést kéne már csak elkezdeni aztán szabad lennék. Mert tényleg mekkora szabadság ha van egy kocsit. Monjuk kocsim így is lehetne csak nem sokra mennék vele :D
Nem szeretnék senkire se várni,hogy elvigyen ide meg oda. Csak gondolok egyet és már megyek is és senkinek men kell szivességet tennie.


Nos  nagyából ezek az én új évi terveim,de ez a lista még bőven bővülhet, úgyhogy ez a poszt még biztosan szerkesztve lesz egy két gondolattal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése