2020. január 3., péntek

Posztolás

( Jó lenne,de a képen sajnos nem én vagyok :D )

Engem nagyon foglalkoztat a téma,hogy még is mennyi az egészéges képmennyiség és gyakoriság posztolás terén. Én nagy Instagram fan vagyok és szeretek sok képet posztolni. A képeim nagy része selfie-k ből áll. Szeretem még posztolni ha valami érdekes történik velem vagy olyan helyeken járok amit érdemes megmutatni. Gyakran posztolok Instára és ezeket álltalában Facebook-ra is kiteszem. Szóval tényleg nagy insta függő vagyok. De sajnos van egy kellemetlen oldala mert minden egyes poszt elött elgondolkozom,hogy nincs-e már elegük belöllem az ismerőseimnek. Vannak akik csak évente posztolnak,de olyanok is akik szinte minden nap. Szerencsére nálam még nem ilyen súlyos a helyzet,de így is gyakori,hogy tényleg elgondolkozak,hogy mennyi az egészséges poszt mennyiség. Már olyan ról is hallotam,hogy valaki nézi,hogy mikor a leg aktívabbak a közösségi hálló tagjai és abban az időszakban posztolnak,hogy minnél több likot és szivet kapjanak. Ez szerintm túlzás,de viszont ha valaki szeret magáról sok képet postolni mért ne tegye? Hiszen az Instagram egy kép megosztó alkalmazás szóval mért ne használhatnán arra amire való? Igen nekem is van olyan ismerősöm aki szinte mindig posztol magáról és nekem is néha már elegem van belőle,de aztán eszembe jut,hogy mért ne tehetné meg? Őt biztos nem érdekli,hogy mit gondolnak róla és szerintem nem is a likok számára megy ahogy én se csak jó posztolni egy képet ami jól sikerült. Bevallom őszintén nálam talán szerepet játszhat az önbizalom hiány is. Régen soha nem szerettem magamrol posztolni mert nem artottam magam csinosnak se szépnek és még mindig nem vagyok elégedett magamal,de ha készül egy két jól sikerült kép büszke vagyok és posztolom. Ti mit gondoltok erről a témáról? Szerintetek mennyi az elfogatható posztolási idő és mennyiség?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése