2014. szeptember 2., kedd

The Big Bang Theory 8. évad :D

Úristen elsem hiszem már csak három hét és jön  a nyolcadik évad.Én is nem rég olvastam és kész vagyok.A HIMYM mellet ez a másik kedvenc sorozatom.Kétszer néztem végig már az első évadtól ugy kb az ötödikig és minden poénon ugyan ugy nevettem mint az első alkalommal.Az a tervem hogy majd a nyolcadik évaddal együtt végig nézem az egészet,de ez még nem most lesz.Nagyon remélem,hogy a Comedy Central is leadja az új részeket.A sorozat 5 fő szereplője is teljesen a szívemhez nőt.Aztán csatalkozott Amy és Bernadett és őket is teljesen megszerettem.De ha még is ki kéne emelnem valakit az  Dr Sheldon Cooper (Jim Parsons) lenne.Calei Couco a sorozat óta az egyik kedvenc színésznőm.Nos egy igazán remek sorozat kerül újra a képernyőre aminek  részeit kár lenne kihagyni.Sőt én azt sem bánom hogy feliratosan kell néznem a részeket mert szinkronnal még biztos nem láthatjuk egy darabig de nem bánom mert feliratosan is ugyan olyan élményt nyújt mind ha magyarul nézném.BAZINGA :D and i am Batman shhh.....:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése